HTML

Joszaki.hu blog

Szakember kereső oldal. Keress szakembereket vagy ha jó szakember vagy regisztrálj 3 perc alatt!

Magyarország megújul

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.





Köszönjük.
http://ujszechenyiterv.gov.hu/

http://magzrt.hu/

2012.09.24. 15:00 Tamas

Kreditrendszer: a felnőttkor kezdete

Címkék: hasznos fejlesztés kredit új funkció

Kedves Szakembereink, ti, több mint kilencezren, egy fontos hírt akarunk megosztani veletek! A JoSzaki.hu elérkezett ahhoz a ponthoz, amikor beindítja fizetési rendszerét. Ahogy egy gyereknek segítenek a szülei az első lépésekben, úgy segített nekünk egy pályázattal az ország és az EU, hogy növekedhessünk és elérhessük azt a pontot, amikor már a saját lábunkra állhatunk. Most jött el ez a pillanat. 

Mi változik?

A rendszer az ajánlatkérőknek továbbra is ingyenes lesz, és a szakembereknek is csak akkor kell fizetni, ha értéket vittünk nekik. Továbbra is ingyenes lesz a rendszerben a regisztráció, és azért sem kérünk díjat, hogy a rendszerben maradjatok. Nem kell tehát semmilyen állandó díjjal számolnotok.

  • Ajánlatkérés kiközvetítése: 300 kredit. Ha nem akarsz ajánlatkéréseket fogadni, mert nincs szabad kapacitásod újabb munkákra, akkor azt a profilodon beállíthatod.
  • Ha téged választ az ajánlatkérő: 1000 kredit. Minden ajánlatkérést, megbízást ellenőrzünk. Ha mégis olyan megkeresést kapsz, ami nem valós, vagy megállapodásotok a megbízó részéről meghiúsul, a kreditjeid visszaigényelheted!
  • Az egyenleged feltöltése forintátutalással vagy online pénzfeltöltéssel lehetséges, amit marketingköltségként el tudsz számolni.

Mi nem változott?

  • Belépési díj és állandó havi költségek nélkül hirdetheted magad vagy a céged.
  • Az emberek értékelik a munkád, ezért a jó szakinak hamar híre megy.
  • A megbízások 95%-át a lista élén szereplők kapják!
  • Az ajánlatkérők továbbra is díjmentesen küldhetnek egyedi ajánlatkéréseket, és közvetlenül a szakemberrel egyeztethetnek a munka részleteiről.
  • Az ajánlatkérésekről SMS-ben is értesítünk.

Első akcióink - aktivitásod jutalmazzuk

  • Minden régebben vagy most regisztráló tagunknak 2000 kreditet ajándékozunk.
  • Minden olyan tagunknak, akik sikeresen meghívnak egy másik jó szakit a rendszerbe, 500 kreditet ajándékozunk, ahogy annak is, akit meghívott a rendszerbe.

Mire költjük a kreditjeiteket? 

  • Elsősorban bérekre: 4 ember dolgozik azon, hogy a rendszer gördülékenyen működjön, fejlődjön és hogy mindenre választ kapjatok.
  • SMS kreditre: szolgáltatót váltottunk, hogy megbízható, hazai rendszeren keresztül értesíthessünk titeket a munkákról.
  • Szerver fenntartásra.
  • Adóra, így visszaadjuk az országnak, amit pályázati támogatásképp kaptunk.

Mit kell most tennetek?

Egyelőre semmit, ajándék krediteteket feltöltöttük, minden úgy működik ahogy az eddigiekben. Ha ajánlatot kaptok a rendszerből, vagy megnyertek egy munkát, akkor levonunk az egyenlegetekből és erről levélben is értesítünk titeket. Ha beregisztrál egy szakember, akinek ti ajánlottátok a JoSzaki.hu - t akkor megnöveljük az egyenlegeteket, és természetesen erről is értesítünk titeket. Egyenlegeteket pedig mindig az adatlapotokon kísérhetitek figyelemmel joszaki.hu/adatlap.

Véleményetek, ötletetek van?

Írjatok nekünk:

Köszönjük, hogy velünk voltatok a JoSzaki.hu gyerekkorában, reméljük, velünk maradtok az első lépések után is!

Ádám, Tamás, Dávid, Eszter, Zsófi, Doki, Balázs, Péter, Dzsó, Szotyi, Andi, Atesz és a Többiek

59 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Secnir 2012.09.24. 17:08:47

khm
véleményem az van. :)
szóval én anno azért regisztráltam az iwiw-en a jószakira, hogy adott esetben a környéken lakók megtaláljanak, ha ügyes-bajos dolguk van. szívesen segítek bárkinek, önzetlenül. én, mivel nem cég vagyok, és amit meghirdettem, az csak hobby számomra, pénzt sem nagyon kérek érte. örültem, hoyg volt ez a lehetőség - ás én is örültem, mert ha olyan dologról volt szó, amit én kerestem, és környékbelit kerestem, akkor pillanatok alatt megtaláltam.
Most, hogy ún creditrendszerre átáll a dolog, azt hiszem nagyjából nemcsak én, hanem mindenki más is le fogja sz*rni a dolgot. akkor felcsapja a helyi újságot, és onnan fog választani. ez így már nem jó sem a jó szakiknak, sem azoknak, akikenk hirtelen kell egy szakember valamely területről.

másrészt nem tartom etikusnak, hogy az iwiwen egy közösségi rendszerben indult kisalkalmazás, amely része volt az iwiwnek, fogja magát, és "elviszi" magával az iwiwről, az iwiw miatt beregisztrált felhasználókat - és adataikat. Nem tudom, hogy a jószaki hogyan kezeli az iwiwtől elvitt személyes adataimat, nem emlékszem rá, hogy kaptam volna róla értesítést vagy engedélykérést.

harmadrészt megértem, hogy a fejlesztők szeretnének belőle pénzt látni. mivel az iwiwen kezdték a fejlesztést, akkor kössenek szerződést a T- csoporttal, és kapjanak tőlük fizetést. szép, hogy a közvetítésért díjat szeretne kapni a fejlesztő - csak kérdés, hogy minek a keretein belül csinálja ezt?

indulásnak ennyi.

Secnir 2012.09.24. 17:14:37

ööö....
...eltűnt a kommentem. blogmotor?

tvg 2012.09.24. 18:37:07

@Secnir: tökéletesen egyetértek az előttem szólóval az én helyzetem is ugyanaz és nekem sem jött semmiféle felkérés,javaslat az adatkezeléssel kapcsolatban.Nem akarom ugyanazt leírni,de igaza van,mintha én írtam volna.

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.24. 19:32:42

Kedves Secnir!

A JoSzaki.hu nevében szeretnék válaszolni a kérdéseire:
- Azt látjuk, hogy komoly igény van szakemberekre és ugyanígy komoly igény van ügyfelekre. Azt gondoljuk, hogy magasabb szintű szolgáltatást tudunk építeni egy helyi lapnál, mi ezen dolgozunk.

- Adatkezelési feltételeinket az iwiwen belül a megszokott helyen, a www.JoSzaki.hu címen az oldal alján találja.

- Sok kisalkalmazás fejlesztő döntött úgy, hogy az iwiw mellett önálló oldalt is épít, ennek a JoSzaki esetében például az az oka, hogy az ajánlatkérők többnyire nem az iwiw-ről érkeznek.

- A T csoport nem akart soha a kisalkalmazás fejlesztőknek direkten fizetni, ami érthető. Ők egy lehetőséget adtak arra, hogy a fejlesztők elérjék az embereket, és ezzel az iWiW-et is gazdagítsák. Ezért a lehetőségért természetesen hálásak vagyunk nekik.

Üdvözlettel,
Terray Tamás

konfliktuskezelő · http://permegelozes.com 2012.09.24. 20:17:43

Csatlakozom az előttem szólókhoz! Nekem se hozott semmit, társadalmi munkán kívül. Sajnálom, ha így marad, akkor törölnöm kell magam, mert az ingyen tanácsadásból elegem van, és ha még ezért nekem kell fizetnem, akkor meg pláne. Úgy gondolom, semmi szükség nincs arra, hogy sms-ben, plusz e-mailben is megkapjuk ugyanazt az értesítést. Csalódtam, nem kicsit.

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.24. 20:36:30

Kedves Felhasználó!

Sajnáljuk, ha találkozott nem valós ajánlatkérésekkel, ez nagyon ritka, mert egyesével ellenőrizzük őket. Ha mégis történik ilyen, azért a későbbiekben sem kell majd fizetni (meg lehet jelölni az ilyen megkereséseket).

Alaister Grand 2012.09.24. 20:37:45

Hogyne lenne kérdésem.
Hogy lehet kilépni a rendszerből?
Eddig se hozott szart se, szóval nem oszt, nem szoroz, ott vagyok-e.
De ha elkezdenek lóvét belekeverni, akkor lelépek, mint a szél.

Alaister Grand 2012.09.24. 20:40:44

@Tamas:
Magasabb szintű szolgáltatás??
Amikor 1 vagy akár 2 nap elteltével jut el hozzám az ajánlatkérés, amikor már szerzett valaki mást a potenciális ügyfél?
Ne röhögtessetek már.
Értem én, ha egy JÓ szolgáltatás megpróbál profitálni, csakhogy a jószaki egy rakás szerencsétlenség. Bocs.

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.24. 20:51:15

Kedves Alaister!

Profilt felfüggeszteni, törölni az adatlapon lehet: joszaki.hu/adatlap

Az ajánlatkéréseket folyamatosan küldjük ki, SMS- ben és emailben.

Redi13 2012.09.24. 21:25:38

Ezidáig egyetlen üzlet sem kötettett meg .
A magam részéről nem is szeretnék tovább e rendszer tagja lenni .

nivo trade 2012.09.24. 22:25:08

nekem tetszett az oldal persze jó hogy ingyenes volt. de egy példa. egy tégla kerítést kellet volna készíteni a megrendelőnek. kb.12 mentünk felmérni a munkát. szinte egymásnak adtuk a kilincset már én éreztem hülyének magam.a tulajdonost arra kértem csak egy sms-t küldjön ha tárgytalan a munka de nem volt rá képes. gondolom egy olyan magát vállalkozónak mondó kapta meg a munkát aki még életébe nem fizetett járulékot az adókról nem is beszélve. jó lenne ha hivatalos cégek jó referenciával kapnák az értesítést a hétvégi kókányok meg a kocsma wc-be cseréljenek 3 db.csempét. én így látom értelmét és maradnék továbbra az oldalon. ja és persze a kis munkát is külön szedném a nagyobbaktól. mert három négyzetméter burkolásért sajnos nem éri meg felvonulni egy nagyobb vállalkozónak. kapacitás szerint közvetítenék.

nivo trade 2012.09.24. 22:27:39

szeretném ha leírnátok hogy mi a véleményetek amit írtam

gyáliklíma 2012.09.25. 06:54:32

Nekem bejött.
Igaz az ajánlatkérések kb 30 %-ából lett munka.
Ha az ajánlatkérő adatainak lekérése nagyon olcsó lesz,és a munka megszerzése kicsit drágább,akkor továbbra is lehet sikere.
Ne a második kőrben legyen a pénzzel tönkretéve egy jól induló oldal.

Miért vagytok elfogultak?? 2012.09.25. 07:18:23

Tisztelt felháborodott urak,
Nem értelek titeket,szerintem nincs ezekkel a változásokkal semmi féle gond!
Szerintem annak is örülni kellene,hogy ez a rendszer idáig díjmentesen működött és probléma megoldást illetve bevételt produkált az embereknek!
Szerintem nem drasztikus változásokat szeretnének!
A mi cégünknek csak köszönni valója van a jószaki kollégái felé,mert maximálisan korrektül szolgáltak ki minket és ügyfeleinket is és rengeteg munkát kaptunk rajtuk keresztül!!
Ez úton is köszönjük a JOSZAKINAK ÉS CSAPATÁNAK a fáradságait,és természetesen maradunk a rendszerben illetve,lehetőségeinkhez képest még plusz szakikat is hozunk majd!!

Üdv.
BZ-DT
www.bz-dt.com

Judy70 2012.09.25. 07:59:11

Az én szakmámban a legtöbb megkeresésből létrejövő munka ruhajavításra, igazításra érkezik. Egy-egy ilyen munkával a rendszer által levonásra kerülő 1000 kreditet (1000 Ft-ot) tudom megkeresni. Hozzáteszem, hogy sokszor ezt is sokallja a Kedves Érdeklődő! Tehát ingyen dolgozom, illetve még nekem van vele plusz költségem (áram, cérna, stb.) a kreditek levonása után. Szívesen fizetnék havonta 2-3 ezer Ft-ot a rendszer használatáért, de többet nem nagyon tudok, mert a megélhetésem kerül veszélybe.

ligetmasszazs 2012.09.25. 10:05:46

Sziasztok! Várható volt, hogy előbb-utóbb fizetőssé válik az oldal, nem is ezzel van a gond. Jó pár ajánlatkérést kaptam én is rajtatok keresztül, kb. 1/3 részéből munka is lett. A problémám ugyanaz, mint Judi70-nek: mivel az én szakmám árai is alacsonyak, ezért gyakorlatilag a levonásra kerülő kreditek után alig marad a zsebemben vmi. (Pl: egy hátmasszázs 2000,- ebből lejön 1300,-Ft (kredit)). Természetesen egy építési vállalkozó, vagy festő stb. szaki esetében a levonandó kredit elenyésző a bevételhez képest...
Másik észrevételem: Hogy lehet azt bizonyítani, hogy egy ajánlatkérés nem valós, illetve, hogy a megállapodás nem jött létre?

Judy70 2012.09.25. 10:26:55

@ligetmasszazs: Az ajánlatkérőt addig "bombázzák" e-mail formájában, amíg rá nem kattint valamelyik opciós gombra (téged választ, nem téged választ, csak érdeklődött, később dönt)De ha Téged választ is, még nem biztos, hogy a munka összejön! :(

ÖcsiLiliMami 2012.09.25. 10:29:56

Én eddig kaptam 4-5 megkeresést sms-ben, emailben, szinte azonnal válaszoltam rá, és azután semmi, egyetlen választ nem kaptam, hogy kösz, inkább nem, vagy valami.
Ezért fizessek?!?!?!
Ha tényleg lenne belőle munka, azért szívesen fizetnék, de ezekre a kamu megkeresésekre nem.
Ha egy megbízó feldob egy munkát, és megversenyeztet itt 50 vállalkozót, akkor az fizessen, aki tényleg megkapja a munkát, ne mind az 50 vállalkozó!
Sőt, még jobb lenne, ha a megbizó fizetne, akkor legalább a komolytalanok elkerülnék az oldalt!

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.25. 12:57:16

Kedves Felhasználók!

Köszönjük a kérdéseket, egyben válaszolunk:

@Nivo Trade
- Az ajánlatkéréseket nálunk nem lehet akárhány Szakinak kiküldeni, mert mi is ismerjük azt a gondot, amikor egyszerre 10 cégtől kérnek ajánlatot.
- Azon dolgozunk, hogy elváljon, kik a Jó Szakik és nekik vigyük a munkákat. Ezért minden rendelkezésre álló adatot értelmezünk (válaszadás, annak ideje, értékelések, stb) és előre kerülnek azok akik profin dolgoznak. Minden nappal jobban látszik kik a Jó Szakik.

@Gyáliklíma
- Köszönjük! Az árakat az adataink alapján állítottuk be.

@Miért vagytok elfogultak??
- Köszönjük, jól esik, sok dícséretet is kapunk szerencsére. Emellett természetesen megértjük ha nem örül valaki, ha fizetős lesz valami ami eddig ingyen volt.

@Judy70
- Dolgozunk egy speciális munka típuson a nagyon kis értékű munkákhoz, mint amilyenek ezek a javítások. Nagyon fontos szerintünk, hogy ilyet is lehessen a rendszerben találni. A kis műhelyek javító munkája teszi lehetővé, hogy ne kelljen folyamatosan új dolgokat vásárolni. Kérjük kövessen minket facebookon és a blogon.

@ligetmasszazs
- Sok esetben mi visszajáró ügyfeleket viszünk a szakemberekhez, nem pedig egy egyedi munkát, így az a kérdés, ezeknek az ügyfeleknek az összesített értéke megfelel-e Önnek.
- Az ajánlatkérés és a megrendelés nem valós voltát csak jelezni kell a rendszerben. A kreditet visszaadjuk, utána nézzük mi meg, hogy mi történt a megrendeléssel, ez már a mi feladatunk.

@ÖcsiLiliMami
- A JoSzaki.hu nem engedi egy ajánlatkérőnek, hogy akárhány helyre kiküldjön megrendelést, így ez itt nem fordulhat elő.
- Amennyiben egy megrendelés nem valós, azt jelezheti a rendszerben.
- Ha az ajánlatkérőknek kellene fizetni, akkor sokkal nehezebben érnénk el őket, ezzel kevesebb üzletet tudnánk a Szakembereknek vinni, így nem ezt az utat választottuk.

Természetesen ezek után is szívesen válaszolunk itt, facebookon vagy az info@joszaki.hu címen is.

Minden jót,
JoSzaki.hu csapat

ligetmasszazs 2012.09.25. 13:25:29

@Judy70: Igen nálam is előfordult már, hogy értesítést kaptam,, hogy "én nyertem a munkát", de aztán az illető nem jelentkezett. Ha ilyenkor jelzem, hogy nem jött létre megállapodás, akkor simán visszakapom a levont kreditet? Ezzel viszont vissza is lehet élni.

ligetmasszazs 2012.09.25. 13:29:10

Tamás, köszönöm a választ. Kérem írja meg véleményét az előző hsz.-ról is! Ezt hogy lehet ellenőrizni?

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.25. 13:50:55

Kedves Ligetmasszázs!

A rendszerben folyamatosan rögzítjük az összes elérhető adatot (szakemberek, ajánlatkérők aktivitása, válaszai a rendszerben). Ezekből szakma szinten és az egyes ajánlatkérések szintjén tudunk levonni következtetéseket arról, hogy egy munka valós-e. Emellett ha kell tudjuk keresni az ajánlatkérőket, vagy a szakembereket.

Üdvözlettel,
JoSzaki.hu csapat

ligetmasszazs 2012.09.25. 14:13:12

@Tamas: Köszönöm. Kíváncsian várom, hogy működik ez majd a gyakorlatban.

Alaister Grand 2012.09.25. 19:10:41

Ha bejött volna, nem rinyálnék. De több mint 2 év alatt összesen 4 megkeresésem volt, és abból csak kettőből lett valami. Hát kösz, ez nulla.
Szóval ezennel töröltem magam, ágyő.

Mr. Cleaner 2012.09.25. 19:17:29

találkoztam már hasonló működésű oldallal, megnyitottam az árajánlatot, ami nekem komoly pénzembe került, és munkahelyet kereső ember levele fogadott.

Rettentő dühös lettem, feleslegesen zaklatnak és még fizessek is érte?

NyomtatóEmber 2012.09.26. 08:48:13

Talán nem ez a legjobb módszer az oldal finanszírozására.
Az árajánlatkérések komolyságát ellenőrizni szinte lehetetlen.
Így a szakik nagyrésze elpártol tőletek!
Kb. fél éve az Expressz hirdetési oldal is elkezdte az addig ingyenes (jólmenő)
szolgáltatói rovatát fizetőssé tenni. Én csak a forgalomváltozást látom és az alapján nem volt jó ötlet.
Nektek is hirdetőket kellett volna inkább bevonni!

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2012.09.26. 09:56:49

:D fasza lesz ez az egész :D nagy bukta..

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.26. 15:16:05

@Alaister: Köszönjük, hogy kipróbálta szolgáltatásunkat.

@Mr. Cleaner: Ez nem a JoSzakin történet, ahol kézzel ellenőrzünk minden ajánlatot. Ha átcsúszna ezen nem valós megbízás, azt meg lehet jelölni és a kredit levonás nem történik meg. Próbálja ki a rendszert és meg is győződhet erről.

villanyszerelő mester 2012.09.26. 19:48:45

Szóhoz sem tudok jutni! Azt gondoltam, hogy előbb-utóbb fizetni kell, de ez nagyon sok. A munkám nagy részét, apró javítások teszik ki, aminek az ára, kiszállással együtt 4900Ft,(jelenleg) és összesen egy óra idő. Ha megkeresnek, fizessek 300Ft-ot ha megrendelik, fizessek még + 1000Ft-ot. Számolok: 4900 - 1500 önköltség (üzemanyag, eszköz használat költsége)= 3400Ft. Ebből tart igényt a Jószaki 1300Ft-ra? Ez közel 40%.És akkor még nem is számoltam a kíváncsiskodók miatt felszámolt 3-300Ft-kat. Így a Jószaki többet profitálna egy gyorsjavításon, mint az aki az ügyfélhez személyesen kimegy és kijavítja a hibát. Persze vannak nagyobb volumenű munkák is, de 70-80% ilyen apró. Ez a kreditösszeg csak olyan vállalkozásnak érheti meg, aki kizárólag százezres nagyságrendben köt üzletet. Bár egy kíváncsiskodásért a 300Ft. még nagy cégeknél is sok. Mégis, milyen félresikerült számítások eredményeként jöttek ki ezek a kreditösszegek?

villanyszerelő mester 2012.09.26. 20:14:06

Azt elfelejtettem, hogy nekem eddig sem tetszett az, hogy csak levélben lehet ajánlatot kérni. Aki nem szeretne sokat várni arra, hogy megtudja -mikorra és mennyiért kaphatja meg a szolgáltatást- az nem fog velem levelezni, hanem keres egy olyan hirdetést, ahol ott van a telefonszám. Szerintem rossz ötlet a kreditrendszer formája is és az összegek is. Egy tisztességes hirdetési díjat tartanék reálisnak, alaphirdetésért maximum havi 500Ft. kiemelés, előresorolás havi 1-2-3ezer. Így ott lehetne a kisvállalkozás is (lehet, hogy nem a sor elején), és a nagycégek elől kiemelve. A Jószaki el fogja veszíteni az ajándékkredit elfogyása után az ügyfeleinek 95%- át. Később meg azért veszíti el a maradék 5%-ot, mert csak nagy cégek maradnak és nagyon szük ügyfélréteg talál ott "jó szakit"

Stagg 2012.09.26. 20:18:13

Természetesen én sem örülök annak,hogy ami eddig ingyenes volt az fizetős lesz.
Mindenki döntse el maga,hogy megéri-e neki továbbra is maradni a JóSzakin vagy sem.
Én is "kicsiben" csináltam, ami azt jelenti,hogy sok kis értékű munkám volt, amikből ha ezután mindig levonnának,akkor valószínűleg nekem sem éri majd meg maradni.
Nekem kb. másfél év alatt 36 ajánlatkérésem jött,és mindegyik valódi volt.
Amelyikből nem lett munka az rajtam múlt.
Szerintem azért nézzük reálisan,hogy ne akarjunk egy ingyenes iwiw alkalmazásból biztos megélhetést, vagy ha mégis, akkor az nem lesz ingyenes.

Azért azt viszont nem értem,hogy a "Mire költjük a kreditjeiteket?" bekezdésben szereplő dolgokat eddig ki finanszírozta?

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.26. 20:35:16

Kedves Hozzászólók!

Most is egyben írjuk a válaszokat:

@Villanyszerelő mester
- A szakmák nagyjánál Önhöz hasonlóan a megrendelések 70-80%-a kisebb munka, a fennmaradó nagyobb projektekkel együtt érdemes viszont egyenleget készíteni.
- A számításaink belső adatokra építkezve jöttek ki, eközött van adatgyűjtés és kérdőív is, amelyet a szakemberek egy jó része megkapott.
- Kapcsolatot felvenni nem csak levélben de telefonnal is lehet, amennyiben megadja a felhasználó. Mivel sms-t kap a Szakember, így tud gyorsan válaszolni.
- A JoSzaki pont azzal akar kiemelkedni a hirdetési oldalak közül, hogy csak akkor kér díjat, ha visz is értéket a szakembernek, egyszerű listázásért nem. Az általunk megnézett, komolyabb (valóban munkát hozó) hirdetési oldalak egyébként ennél jóval magasabb összegekkel dolgoznak.

@Stagg
- Ahogy írtuk összességében érdemes a kis és a nagy munkákat nézni, így derül ki, hogy megéri-e a JoSzaki.hu-n hirdetni.
- Örülünk, hogy ilyen sok munkát kapott rajtunk keresztül, azt gondoljuk ezen még javítani is lehet.
- Eddig egy pályázatból fejlesztettük a rendszert, amelynek egyébként nagyon komoly kiadásai vannak minden hónapban. Ezért hálásak is vagyunk az Országnak és az EU-nak. Ennek a pályázatnak is természetesen elvárása, hogy a támogatott vállalkozás a saját lábára álljon, ez történik most.

Köszönjük a kérdéseket véleményeket. Ezeket nagyon komolyan vesszük. Nemsokára írunk az első változásokról, amelyeket ezekre a véleményekre alapozva fejlesztettünk le.

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.26. 20:53:00

Itt vannak az első változtatások a Visszajelzések alapján: joszaki.blog.hu/2012/09/26/uj_fejlesztesek_a_rendszerben_a_visszajelzesek_alapjan_finomitottunk_rendszerunkon

A továbbiakban is várjuk az ötleteket, véleményeket.

JoSzaki.hu csapat

Mr. Cleaner 2012.09.26. 22:32:04

Csatlakozom a villanyszerelő mester véleményéhez, miszerint inkább a hirdetésért, vagy annak kiemelésért jobb volna fizetni.

levélben kérnek tőlem egy árajánlatot akkor igazából a hasamra tudok csak ütni, pontos árat csak a helyszíni szemle után tudnék mondani.

Nem beszélve arról, hogy sok esetben a pontos ár közös megegyezés, alku után jön létre.

cityszépség 2012.09.27. 02:27:30

Sziasztok!

Én is csatlakozom a villanyszerelő mester és a Mr. Cleaner véleményéhez. Bár nem hirdetésre gondolok, hanem %-os jutalékra, ha összejön a munka.

Arra fizessen a szaki 300 Ft-ot, hogy megnyerte az ajánlatkérőt, 1000 Ft azért, mert őt választották, nem kevés pénze fog állni benne, ha 30-100-n keresik fel. Ki tudja meddig, mint ahogy írták, még arra sem méltatják az embert, hogy jelezzék, köszi, de nem kérem.

Én szednék az ajánlatkérőtől is 100-200 Ft-ot és ennek fejébe max. 5 szaki árajánlatát kérhetné. Aki komolyan keres szakembert az megfizeti, aki csak unalomból vagy kíváncsiságból az nem fog pénzt áldozni. Talán a szakiknak sem kell feleslegesen a zsebükbe nyúlniuk.

Az én szakmám hajhosszabbítás, hajdúsítás. Levélben legtöbb esetben csak kíváncsiságból érdeklődnek. Aki komoly érdeklődő annak sok kérdése van, ezért felhív telefonon vagy eljön a szalonba. Csak tájékoztató árajánlatot tudok levélben megadni, mert látnom kell a vendégem haját. Két éve regisztráltam, eddig egy munkám sem volt az oldalról.

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.27. 15:41:22

Kedves Hozzászólók!

@Mr. Cleaner: ahogy írtuk, mi akkor akarunk csak pénzt kérni, ha értéket viszünk a felhasználónknak. Pontos árat ehhez előre nem kell tudnia a szakembernek. Amennyiben kiderül, hogy apró, 2000 ft-nál kissebb javításról van szó, akkor a mini munkákra vonatkozó díjat kell csak kifizetni.

@Cityszépség
- Amennyiben nem valós az ajánlatkérés, azért nem kell fizetni.
- Ahogy feljebb már írtuk, az ajánlatkérőktől nem akarunk pénzt kérni, mert ezzel csökkentenénk az ajánlatkérések számát.
- Reméljük, hogy az Ön szakmájában is erősebbek leszünk a későbbiekben. Csak ajánlatokért kell fizetni, kíváncsi kérdésekért nem.

gitt1let 2012.09.27. 18:07:15

Kb 2-3 éve regisztráltam hozzátok mint üveges. Heti 1-3 "munka ajánlat" érkezett. Ezidáig, hogy a ti sms üzeneteitekkel élve válaszoljak, ebből most sajnos nem lett munka. Igazság szerint sosem láttam azt az oldalatokat ahonnan a megrendelők futnának be az oldalra, de minden bizonnyal sosem kérdeztetek meg egyetlen szakembert sem arról hogy milyen kérdéseket kell a vevők felé intézni ahhoz, hogy a kérésére valamiféle reális árajánlat tudjon születni. Érdemes utánanéznetek, nekem kb 200-300 munkát "közvetitettetek" ki és egyikből sem lett munka. Amúgy nagy nevem van a szakmában, szerencsére nem kell kopogtatnom munkáért és sosem mondok nemet egy jó lehetőségre. Viszont elnézve a kommenteket, azt gondolom nem ártana átgondolnotok mégegyszer valóban képesek vagytok "felnőtté" válni most, vagy esetleg pont a viszályára fog eldőlni ez a húzásás szépen, lassan eltűntök a telefonjainkból, laptopjainkból. Nagyon egyszerű lenne megnézni hogy vajon miért kellett minden esetben elutasító sms-t küldenetek ajánlatkérés után 3-5 nappal.
Csak pár egyszerű példa a közelmúltból:
Vevő:Kitört a kisszoba ajtó alsó üvege! mennyi lenne?
Én: Én centiben dolgozom, nem látom a kisszobája ajtaját...

Vevő: Betört a nagy termóm 120 Km-re vagyok Budapestről, mennyiért jön le hozzám?
Én: Méret? Merre 120? Vastagság? Üvegtipus? Stb.

Ha azt gondoljátok hogy most kiragadtam kettő marhaságot akkor csodálkozni fogtok. mind ilyen.

De hozzá kell tennem nem a ti hibátok, mert ilyen hiányosságokkal hívnak bárhonnan naponta 6-8 an. De tudom kezelni. Tudom mit hogyan kell kérdezzek ahhoz ha kimegyek akkor a több száz különbözö tipusú üvegből a megfelelőt vigyem ki a megfelelő méretben. A vevők fele nem tud mérni, sőt nincs is mivel neki. Mégis 2-3 perc beszélgetéssel meg tudjuk oldani és át tudjuk hidalni a gondokat.
Nálatok viszont csak egy dologra fektettek sokat. Az ár kérdésre. Gondolom, 10-20 üvegesnek kikülditek a mennyibe kerül kérdést, és a legjobb , vagy inkább fogalmazzunk úgy a legolcsóbb 5-t elkülditek a megrendelőnek. Aztán hogy amikor már rég elvégezte a munkát a "nyertes", és ötször annyiba került a vevőnek, az már mellékes.
Persze ti a visszajelzésben sosem olvastok olyat hogy elégedetlen lenne a vevő, igaz?
Ja igen ez bizalmi állás is. ne felejtsétek el, ti sosem találkoztatok egyikünkel sem, de mi szakemberek bemegyünk a lakásaitokba. Tudjuk hol milyen értékeitek vannak. Te mint vevő ennek tudatában és annak tudatában hogy megismertél kicsit, milyen lehetek ha rossz véleményt írok... Felesleges lenne konfliktust vállalni, a biztosító úgyis kifizeti és többet nem megyünk bele ilyen játékba, inkább lemegyünk ahhoz a szakemberhez aki kicsit drágább, de ott van 20 éve, ismerjük, szeretjük is talán, és nap nap után köszönünk is egymásnak az utcán, ha találkozunk.

Az internet sajnos nem mindíg ad olyan jó lehetőségeket mindenkinek mint amit elvárhatunk. Ha komolyan akartok közvetíteni akkor konzultálnotok kell az összes szakmajeles képviselőivel be kell vonjátok a fejlesztésekbe Őket, de nem úgy hogy látatlanul három kérdésre adjanak választ.
Meg kell fizetni a tanulópénzt mindenkinek. Nektek sem lehet ingyen megtanulni a fortélyokat. Vagy áldoztok rá vagy egy éven belül megszüntök.
Ha ingyen lehetne megtanulni a trükköket a világban , akkor én Hammer-t gyártanék szoftvereket árulnék, tejbe vajva fürdenék és minden héten ötösöm lenne a lottón!

gitt1let 2012.09.27. 18:25:59

Tisztelt Cim!

Amíg nem igazán tutom mennyibe kerülne az amiért eddig semmit sem kaptam, szeretném szüneteltetni a tagságom, de nem tudok belépni, mivel két éve megszüntetttem az IWIW -emet mivel az új tulajdonosa ott is pénzt remélt. Tehát hogy tudok személyes menübe lépni?ha már nem vagyok fent az iwiw-en?

Mr. Cleaner 2012.09.28. 10:51:42

Én szívesen kipróbálnám a szolgáltatást
DE: nincs számomra megfelelő kategória. Szolgáltatás, Takarító cég.

Én nem minősülök bejárónőnek, máshol meg nincs hely.

Nagyon fontos lenne átgondolni a kategóriákat.

gitt1let 2012.09.28. 13:02:51

Kicsit számoltam. 7000 munka esetén havi Kb 10 milliós adózás előtti bevételt szeretnétek szerezni. Ilyen kreditrendszer mellett ez az összeg elvárható attól gyakorlatilag függetlenül hogy hány szakember morzsolódik le. Nagy hiba viszont a kreditrendszeren bekül hogy 500 ft kreditért bárki delegálhat bármennyi fiktív szakembert. Én személy szerint ismerek olyan indiai céget amelyik 20 Ft ért csinál nekem facebook regisztrációkat, akár 1000-et naponta. Tehát rengeteg fiktív szakember fogja elárasztani a jószakit 500 + 2000 Ft - ért. Nagyon kis ráfordítással napi 1-2 milliós kreditet lehetne szerezni.....
Az más kérdés hogy 1-2 hónap alatt össze is omlana a rendszer

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.28. 13:20:09

Kedves Hozzászólók!

@Gitt1let
Sok fontos dologra hívta fel a figyelmünket, köszönjük! Részletek:
- Adataink alapján szinte lehetetlen, hogy 2-300 munkából ne legyenek komoly megkeresések és így munka. Érdemes megnézni a beeső ajánlatokat: joszaki.hu/egyenleg Folyamatosan figyeljük és szűrjük az ajánlatokat, így ismerjük a minőségüket.
- Az adatlapján megadhatja, hogy milyen messzire hajlandó utazni a munkáért, ezt érdemes beállítani: joszaki.hu/adatlap
- Azért adjuk ki a megrendelő adatait, hogy le lehessen velük egyeztetni a munka pontos paramétereit. Nem kell pusztán az ajánlatkérés szövege alapján árat adni, de mindenképp segít abban a szakembernek, hogy ismerve az aktuális leterheltségét és a leírást el tudja dönteni, hogy tud és akar-e a munkával annyit foglalkozni, hogy megkeresi az ajánlatkérőt. Emellett persze vannak "szerencsésebb" szakmák ahol szabvány munkák vannak, ott minden egyszerűbb. Ahogy írta is, egy jó szaki fel tudja pár perc alatt mérni a munka komolyságát.
- Fontos, hogy nem lehet nálunk egyszerre akárhány szakembernek elküldeni az ajánlatkérést! Jelenleg ez 5-ben van maximálva, ezek közül sokszor 2-3 nem tud válaszolni, így 2-3 szakember ad maximum ajánlatot. Mi is piacról élünk, tudjuk, hogy nem érdemes olyanoknak dolgozni, akik csak az árat nézik és ezért 20 vállalkozót keresnek meg.
- Nagyon érdekes az a felvetése, hogy a jobb szakemberekből toborozzunk egy szakértői csapatot, aki segít megérteni az adott szakma sajátosságait. Remélhetőleg ezt meg tudjuk valósítani, mi is fontosnak tartjuk.
- Szintén érdekes és fontos ötlet, hogy szakma specifikus kérdéseket is feltegyünk az ajánlatkérőnek (pl az Ön esetében méret, anyag típus), ez az ajánlatkérőknek is segítene. Felírjuk a fejlesztési ötletekhez, köszönjük.
- Tévedés, hogy nem találkoztunk még a szakembereinkkel. Mióta a rendszer elindult csak innen rendelünk szakembereket, és nagyon jó emberekkel ismerkedtünk meg! Emellett sokan felhasználói is vagyunk a saját rendszerünknek, és kaptunk jó megkereséseket.
- A bizalomról: igen, jogos, a sarki szaki mindig különleges helyzetben lesz, és ez így is jó. Nagyon sok olyan helyzet van, amikor ők nem tudnak, vagy nem jó feltételekkel tudnak megoldani egy gondot. Ha belegondol, akkor az amit mi építünk, az ugyanaz a tudás a szakemberekről internetes közegben, ami egy faluban az emberek fejében van a helyi szakemberekről.

Kérjük küldje el email címét, nevét az info@joszaki.hu címre, hogy töröljük, esetleg egyeztetés után aktiváljuk a hozzáférését.

@Mr Cleaner
A kategóriákat folyamatosan frissítjük, amennyiben nem talál megfelelőt, akkor írjon az info@joszaki.hu címre. Önnek a leírás alapján egyébként megfelel az általános "Takarítás" kategória (ebbe cég is belefér).

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.09.28. 13:23:29

Kedves Gitt1let!

Egy "üres" szaki regisztráció értelmes vélemények nélkül nem túl értékes, ilyen felhasználó nem fog sok megkeresést kapni, és nem is fog a találati listák elejére kerülni. A JoSzaki.hu azoknak értékes, akikről kiderül a rendszerben is, hogy Jó Szakik, ők jobb értékeléseket, több munkát.

Ennek ellenére el kell ismernünk, hogy trükkös gondolat :) Más kérdés, hogy ilyen regisztrációkat elég gyorsan ki tudunk szűrni.

villanyszerelő mester 2012.09.28. 19:52:24

Kedves tamás!

Te írtad:

"- Kapcsolatot felvenni nem csak levélben de telefonnal is lehet, amennyiben megadja a felhasználó. Mivel sms-t kap a Szakember, így tud gyorsan válaszolni.
- A JoSzaki pont azzal akar kiemelkedni a hirdetési oldalak közül, hogy csak akkor kér díjat, ha visz is értéket a szakembernek, egyszerű listázásért nem. Az általunk megnézett, komolyabb (valóban munkát hozó) hirdetési oldalak egyébként ennél jóval magasabb összegekkel dolgoznak."

Áruld el légy szíves, hogyan ellenőrzitek, hogy egy árajánlatból lesz-e megrendelés, abban az esetben, ha az érdeklődő megadja a telefonszámát és ezután mindent egymás közt, telefonon beszélünk meg!

A "jóval magasabb" öösszegekért dolgozó hirdetési oldalak közül néhánynak a címét add meg légy szíves. Csak azért szeretném megnézni, hogy azt mondhassam: Ti tényleg nem vagytok drágák.

Kérdés:

2000Ft. feletti munkáért 1000Ft. ugye?
2000Ft. alatti munkáért 200Ft. ugye?

Akkor 2000- ből megmarad: 1800
illetve, legalább egy ajánlatkérés is kellett, hogy legyen, tehát marad: 1500

Egy 2500Ft- os munkából lejön 300+1000=1300
megmarad: 1200

Csak én látom úgy, hogy itt valami nem stimmel?

Ez a számítás is gyengének tűnik, mint a többi.

A rossz számítások vége az lesz, hogy "Aki sokat markol, keveset fog"

És ezt nem rosszmájúságból mondom, tisztelem az lelkes kezdőket, de gondoljátok át újra az egészet - biztos, hogy jó lesz ez így?

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.10.01. 17:08:42

Kedves Villanyszerelő Mester!

- Az ajánlatkérő mondja meg, hogy együtt dolgozott a szakemberrel.
- A konkurrenciát, ha lehet nem szeretném ezen a felületen minősíteni. Amennyiben fontos, szívesen leírom a véleményem emailben, a tamas@joszaki.hu címen elérhető vagyok.
- A 2000 Ft alatti munkákat erős kivételnek tartjuk, azt gondoljuk a legtöbb szakmában nincs sok ilyen. Ennek ellenére a számítása pontos.

Minden jót,
JoSzaki.hu csapat

villanyszerelő mester 2012.10.02. 18:46:47

Kedves TAMÁS!

Elnézést kérek a kisbetüs megszólítás miatt!

Köszönöm a választ! Értem.

Sok sikert! V.M.

pecsibadogos 2012.10.04. 11:39:37

Tisztelt Jószaki!

Csatlakozom az előttem szólókhoz, ezt át kéne gondolni még egyszer. Sok munkám jött tőletek, ami nagyon jó és köszönöm. Ezért természetesen hajlandó lennék fizetni is, ahogy azt teszem a legtöbb helyen ahol hirdetek. DE! Már -500 krediten állok, egy munkám jött össze amióta a kreditrendszer van, amin kb. 6000 Ft-ot kerestem. Abból most töltsek vissza 3000 Ft-ot? Kicsit sok lenne. Ha összejött a munka, csak akkor kelljen fizetni, mert az érdeklődők pillanatok alatt leszívják a kreditet. Az ajánlatkérésnek ingyenesnek kell maradnia, ahhoz, hogy nekünk is megérje.

Tisztelettel: Kilár Domonkos

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.10.04. 16:09:57

Kedves Domonkos!

Érdemes visszanézni, hogy a JoSzaki összesen milyen ajánlatokat vitt és nem egy-két ajánlat alapján dönteni el, hogy megéri-e nálunk hirdetni. Azzal is segíteni akarjuk ezt, hogy a későbbiekben a régi (még ingyenes) ajánlatkéréseket is megmutatjuk, hogy a Szakember meg tudja nézni milyen értéket hoztunk neki. Addig is javaslom nézze vissza a JoSzaki régebbi leveleit.

Köszönettel,
JoSzaki.hu csapat

pecsibadogos 2012.10.04. 18:04:42

@Tamas: Lehetne jutalékos a rendszer. Mint pl a vaterán: x százalékot jattol az eladó a bevételből. Így mi csak azt látjuk és bosszankodunk, hogy jönnek az ajánlatkérések és megy le a pénz a semmire. Ha az elvégzett munka után kéne jattolni az mindenkinek sokkal jobban esne és mindjárt máshogy látnánk az egészet. Amikor először elolvastam, hogy mi lesz az oldalon kb így hangzott: PFF 300 egy ajánlatkérés?? PFFFFF 1000 egy munka?? MIVAN? Ha az lett volna írva, hogy kerestél egy tízezrest abból jattolj nekünk egy ezrest, akkor már mindjárt máshogy gondoltam volna. Ti adtok, én is, mindenki jól jár ez így van rendjén. De amíg mindenki csak az ablakon kidobott 300 Forintokat látja, azt fogja mondani: PFFFF ezért fizessek?? Ezzel arra akarok kilyukadni, hogy ha az anyagi oldalát nézzük, lehet, hogy jó a kreditrendszer csak mi ilyen derék Magyar emberek vagyunk ugye és mi az első amit észreveszünk?? Nem tízezres amit keresünk! Hanem a "PFF 300 Forint a levesbe! Hát ezért nem fizetek". Ha a munka után kéne fizetni, azzal lefogadom senkinek semmi gondja nem lenne. Ez persze csak az én véleményem, én így látom, azért gondoljátok át.

Tisztelettel: Kilár Domonkos

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.10.04. 18:42:38

Kedves Domonkos!

Alapvetően egyetértünk. Jó lenne csak az alapján fizettetni, hogy ki mennyit keresett pontosan a rendszerből jövő munkák után. Ezt viszont mi nem tudjuk pontosan, és valószínűleg sokaknak nem is tetszene, ha tudnánk. Alapvető különbség a vaterához képest, hogy itt nem tárgyakat, hanem szolgáltatásokat árulnak a szakik, sokszor egy vásárlás csak hosszas egyeztetés után jön létre. Szóval az ötlet jó, nem idegen tőlünk, de egyelőre nem megvalósítható.

Azt viszont meg lehet valósítani, hogy a Szaki megnézi egyszerűen összesen mennyi munkát vittünk neki és mennyit költött nálunk majd eldönti ez alapján (nem egy munka alapján), hogy érdemes-e nálunk hirdetni. Ehhez mi minden adatot meg fogunk mutatni.

Minden jót,
JoSzaki.hu csapat

Gazdasági kutató intézet munkatárs 2012.10.04. 22:37:33

Kedves Jószaki!

Almodozni jó. De mi lesz, ha felébredsz?
-Szerintem fejfájás-

Pedig lehetne okosabban (szerényebben) is.

Ez így csak az álmaitokban lesz sikeres. A valóságban, arcraesés (P, of, á, ra es és)

Ha egyszer lejáratod a jószakit, akkor kezdheted elölről új névvel, az egészet.

Dr. Tuti.

pecsibadogos 2012.10.05. 11:35:22

@Tamas: Akkor maradjon így ahogy van, de az ajánlatkérés legyen ingyenes. Túl sok az olyan aki csak érdeklődik és leviszi a kreditet. Amiből nem lesz munka arra ne vonjatok le, szerintem ez a baja mindenkinek. Ha összejött, örömmel fizetünk.

Domonkos

Tamas · http://tamas.terray.hu 2012.10.05. 11:37:48

Kedves Domonkos!

Fent leírtam, miért lehetetlen ez. Amennyiben le tudja vezetni, hogyan tudunk változtatni a jelenlegi modellen, hogy az fenntartható legyen és tudjuk pontosan követni miből lesz munka, kérem írja meg nekem hogyan: tamas@joszaki.hu

Köszönettel
Tamás @ JoSzaki csapat

Bubodr 2012.12.04. 18:49:44

Megint egy túl sokat akar a szarka... esettel van dolgunk.

Számoljunk csak. Fotósokként vagyunk regisztrálva az oldalra.
Kettővel ezelőtti megkeresésünk egy igazolványkép volt. Igen "megnyertük". Hurrá. Kértünk érte 600 Ft-ot. Még ha a kedvezménnyel számolunk is az is a bevételünk 1/3-a.

De vegyük komolyabbra a dolgot. Ugyebár tisztességes vállalkozóként számlát adunk a munkánkról.

Mit is jelent ez?

A következőt. ha az átlag értékét vesszük alapul az innen származó munkáinknak, mert ugyebár globálisan kell tekinteni mindenre, akkor elmondhatjuk hogy 7.000 Ft-ot kapunk átlagosan egy munkáért.

Ebből állambácsinak kifizetünk 54%-ot mint rendes állampolgár. Marad 3220 Ft.

Ebből odaadok a jószakinak 1300 Ft-ot.

Marad 1920 Ft.

Hát köszönjük szépen a továbbiakban nem tartunk igényt a finoman szólva is pénzéhes szolgáltatásotokra!

Mivel időközben megszűnt az iwiw accountom ezért itt búcsúzom tőletek.

Nagyon sajnálom hogy nem tanultok a nagyok hibáiból, és főleg azért mert mögöttetek nem állnak milliárdok amiből korrigálni tudjátok ezen hibákat... csak a csend marad utánnatok.

dvdnam 2012.12.05. 14:54:36

@Bubodr: Szerintünk hibás a számolása, nálunk ezek a számok jöttek ki:

Az átlagos 7000 forintos bevételből még adózás előtt le lehet vonni a közvetítői díjunkat, ami 1023 Ft + 27% ÁFA.

Az ÁFA visszaigényelhető és még adózás előtt csökkenti az eredményt: 7000 - 1023 = 5977 Ft

Ebből kell leadózni az 54%-ot, ami után marad 2750 Ft és nem 1920 Ft.

Mivel mi is tisztességesen adózunk ebből az összegből, ezért a 27% ÁFA és 54% adó befizetése után nekünk 470 forintunk marad.

Fecamester 2013.03.22. 20:22:51

Sziasztok. Olvasgatom a bejegyzéseket és nekem is hasonló problémáim vannak mint sok más Jószakinak. Én is azon töröm a fejem, hogy abbahagyom a Jószakizást és ennek az okai: Valamiért nem hihető ajánlatkérők jelentkeznek. Ha van kreditem, szinte azonnal lezabálják a 300 kreditekkel. Szerintem abból amiből nem lett munka, nem tisztességes levonni! Érdekes, hogy mikor babrálom a kreditjeim, azonnal jön érdeklődő....Csak aki hülye, az nem látja, hogy itt valami nem stimmel. Lefogy a kreditem, aztán lekkoccolok, hirdetem magam ingyenes oldalakon vagy a facebook üzleti oldalán. Több munkám amúgy sem lesz....Ha töltenék pl 3000 kreditet, tuti jönnének a fura ajánlatkérők, telefonszám, stb nélkül és vissza sem írnak. Én tök elhiszem, hogy más oldalakhoz képest ez az oldal olcsó és meg kell keresni a vajas-kenyérre valót, meg EU meg saját láb, jó szándék jó szakiknak meg minden...De tényleg! Elhiszem, hogy nektek ez az! De nekem nem...

dvdnam 2013.03.23. 18:49:10

@Fecamester: Érdekes ez a tapasztalata a kreditfeltöltés és az érdeklődők közötti kapcsolatról, mert nekünk ehhez nincs közünk. Hosszútávon szeretnénk szolgáltatásunkkal jelen lenni ezen a piacon, így nekünk nem áll érdekünkben az, hogy gyorsan "lehúzzunk" embereket, és továbbálljunk a pénzzel. Ez is egy módszer, sokan élnek is vele, de szerintünk nem sokáig lehetne ezt folytatni. Éppen ezért soha nem volt és nem is lesz olyan, hogy valótlan ajánlatkéréseket küldenénk a szakembereknek.

Az lehet esetleg az Ön által megfigyelt jelenségnek az oka, hogy amíg 0 kredit alatt van az egyenlege, addig nem kap ajánlatkéréseket, a kreditfeltöltés után pedig újból megjelenik a találati listáinkon, így újból sok érdeklődést kaphat.

Tehát ami ajánlatkérést kiközvetítünk, azt mindet egy tőlünk független látogató küldte el. Az természetesen előfordul, hogy valótlan kérést küld el, vagy rossz szakmában kér ajánlatot, esetleg rossz településen, stb., de az ilyen esetekben lehetőség van visszaigényelni a levont krediteket a joszaki.hu/egyenleg oldalon, az adott ajánlatkérés sorában található "Nem valós?" linkre kattintva. Ha pedig maga az ajánlatkérés valós, de az ajánlatkérő visszajelzésével ellentétben nem lett munka a dologból, akkor az 1000 kredit munkaközvetítési díjat ugyanitt, az "Ügyfél lemondta?" linkekre kattintva lehet visszaigényelni.

Mitrill Hu 2013.08.27. 21:58:21

Egy olyan verzión is érdemes elgondolkodni, h a szaki választ: ő fizet azért, h megnyisson egy ajánlatkérést, vagy a megrendelő azért, h írjon?

Én jobban örülnék annak, ha a megrendelő fizetne, mert az jelzi, h komolyan is gondolja.

Ha valaki olyan ajánlattal keres meg, h kellene egy honlap 20e-ért (nem itt történt :) ) akkor elgondolkodok, h miért foglalkozok ezzel több, mint 10 éve... :) Szóval nekem hasznos lenne egy ilyen szűrő funkció. Ha 20 Ft egy megkeresés az is sokkal jobb, mint ha ingyenes.

De a lényeg a lényeg, szükség van többféle megoldásra, mert rengeteg szakma van és mindegyiknek más hasznos.

ttttamas 2013.08.28. 09:54:22

Szia Mitrill!

Köszönet az ötletekért. A jelenlegi rendszer arra van kihegyezve, hogy minél több ajánlatkérés menjen rajta keresztül. Ez az oka annak is, hogy nem fogunk pénzt kérni az ajánlatkérőktől, mert erősen csökkenne azoknak a száma, akik ezt meg tudják oldani. Ennek az is az oka, hogy míg a szakik rendszeresen visszajönnek az oldalra, az ajánlatkérők között még mindig sok az új látogató. Hasonlóképpen azért nem tender alapon dől el, hogy melyik szaki nyithatja meg az ajánlatkérést, mert az lassítaná a folyamatot, bár ez valóban érdekes szűrő lenne (az nyitná meg akinek komolyak a szándékai). Ez érdekes ötlet, de egy ideig el vagyunk még havazva a futó fejlesztésekkel, sok minden van, ami szeretnénk nektekt megmutatni, mielőtt nagy dolgokat változtatunk, így mostanában ezen még nem fogunk változtatni.

Szép napot,
Tamás

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu