Változások az értékelések kezelésében

2013. május 31. 19:40 - dvdnam

JóSzaki egy olyan fórumot teremt, ahol a megrendelők panaszai nem tűnnek el, hanem a szakemberekkel kapcsolatos jó és rossz vélemények alapján közös tudás alakul ki. Missziónkban kiemelt szerepe van ennek, mert ezzel kívánunk segíteni mindenkinek a megbízható szakemberek megtalálásában.

Egy hete az egyik szakemberünk jelezte, hogy valótlanságot írt róla egy ajánlatkérő, és kollégánk az értékelést leszedte. Az ajánlatkérő felháborodott levele után átgondoltuk, hogy hogyan kezeljük az ilyen eseteket. Beláttuk, hogy hibáztunk, ezért a következő lépéseket tettük:

  • Az elrejtett értékelést újra mindenki számára láthatóvá tettük.
  • Minden kollégával megbeszéltük és rögzítettük azt a szabályt, hogy szakember kérésére nem lehet az értékeléseket eltávolítani.
  • Egy apró fejlesztéssel lehetőséget adtunk a szakembereknek az értékelések megválaszolására.
  • Az Általános Szerződési Feltételeinket frissítettük az értékelésekre vonatkozó elvek pontosabb meghatározásával.
  • A felhasználóinkat emailben tájékoztatjuk az ÁSZF módosításról és az értékelésekkel kapcsolatos elvekről.

Lépéseinket az érintett ajánlatkérő elegendőnek találta, az ügyet ezzel lezártnak tekintjük. A sor iróniája, hogy egy héttel később, az ügy lezárása után kikerült a Tékozló Homárra a hirtelen felháborodásban megszületett panasz levél. Ez a fajta nyilvánosság viszont kiváló lehetőséget adott számunkra a JóSzaki egyik legfőbb értékének hangsúlyozására.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu