Hány különbséget találsz a két profil között?

2014. április 08. 18:16 - dvdnam

Kiderült, hogy egyik szakinknak, Molnár László budapesti villanyszerelőnek 2 profilja is volt a rendszerben. Ez az ÁSZF alapján nem megengedett, töröltük is az egyiket, de érdekesnek találtuk a két profil adatai közötti jelentős különbséget.

Az egyik pörög, folyamatosan ellátja munkával a szakit, a másikon pedig senki nem kért ajánlatot. Vajon mi lehet ennek az oka? Nem kell messzire menni, már a találati listában való megjelenésük is beszédes:

molnar-laszlo-villanyszerelo.png

Biztosan találtok pár nagy különbséget a kettő között, és érdemes ennek fényében átnézni a saját adataitokat is.

tavalyi tavaszi cikkünkhöz hasonlóan összegyűjtöttük most is tapasztalatainkat, javaslatainkat. Ha szeretnétek, hogy többen válasszanak titeket, mindenképp olvassátok el ezeket a tanácsokat:

#1 Gyűjtsétek az értékeléseket!

Az értékelések nagyban befolyásolják a találati listán elfoglalt pozíciót - és a Google-höz hasonlóan itt is igaz a mondás: a találati lista második oldala a legjobb hely, ahol egy hullát elrejthetsz, mert azt soha senki nem nézi meg. A budapesti villanyszerelők között több mint 100 (!) hellyel volt hátrébb a gondozatlan profil!

De nem csak a pozíció miatt fontosak a vélemények. A látogatók döntése sokszor az első benyomáson és a bizalmon múlik. A szaki egyik profilján már 59-en írtak értékelést, 4.9 csillagos átlaggal. Ez és az ezért járó Minősített jószaki státusz sokkal bizalomkeltőbb, mint a 0 értékelés.

Kérjétek meg azokat, akiknek már dolgoztatok, hogy értékeljék a munkátokat! A legjobb, ha nem is csak egy mondatnyi véleményt írnak -- egy bekezdésnyi értelmes szöveg már csodákra képes.

#2 Legyetek hitelesek!

A saját nevetek és arcotok felvállalása is fontos a bizalomhoz. A rendszerünkben legtöbb munkát kapó szakiknál közös vonás, hogy

  • a teljes nevüket kiírták, nem csak egy álnevet vagy egy céges szlogent.
  • saját magukról tettek ki fényképet, ellentétben a sok szakinál látható céges logóval, karikatúrával, villanykörtével, bikinis nővel, stb.

#3 Mutatkozzatok be rendesen!

A találati listán is megjelenik a bemutatkozó szövegetek eleje, ezért nagyon fontos, hogy mit írtok bele. Legyen információdús, tartalmas a leírás, de próbáljátok a lényeget megragadni, mert a hosszú regényeket senki nem fogja végigolvasni.

#4 Tegyetek fel referencia képeket!

A munkátokat érdemes fényképeken keresztül is bemutatni, mert ezek még a szöveges tartalmaknál is többet mondhatnak rólatok. Tegyetek fel jó minőségű fotókat arról, amikre büszkék vagytok. A galériákat áttekinthetőbbé tehetitek, ha írtok minden képhez leírást, és raktok fel képeket az egyes szakmáitokhoz is külön-külön.

#5 Vegyétek fel a megfelelő szakmákat!

Adjátok meg adatlapotokon az összes olyan szakmát, amiben vállaltok munkát, mert így több sokkal több érdeklődő találhat rátok! Azért is hasznos átnézni a szakmáitok listját, hogy ne keressenek titeket olyan munkákkal, amik nem érdekelnek.

#6 Végül a lényeg

Most, hogy ezeket végigolvastátok, álljatok is neki az adatlapotok szépítésének! Hamar megtérülhet ez a pár perc időráfordítás!

Ha ezeknek köszönhetően egyre több ajánlatkérést kaptok, akkor majd a megbízások száma is növekedni fog, és ez még vonzóbbá fog tenni titeket az érdeklődők szemében, aminek köszönhetően még több ajánlatkérést kaptok... határ a csillagos ég :)

Itt éritek el a beállításokat: joszaki.hu/adatlap

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Szabó Lajos 2014.04.10. 16:20:09

Tiszteletem

Érdekes a 2 kép és a hozzá való rész.

De mivel a jó szakin nem lehet közzé tenni cég nevet ezért szerintem valami nem ok.

De attól függetlenül nagyon jó a lószaki.hu

Tisztelettel Szabó Lajos Műszaki Shop.

dvdnam 2014.04.10. 17:25:04

@Szabó Lajos: Örülünk, hogy szereted használni a JóSzakit, reméljük, hosszú távon is sikeres lesz az együttműködésünk! :) A cégnév kiírásával nincs gond, elérhetőségeket (mint például telefonszám, email cím, weboldal) nem lehet megjeleníteni a látogatók számára is látható felületeken.