HTML

Joszaki.hu blog

Szakember kereső oldal. Keress szakembereket vagy ha jó szakember vagy regisztrálj 3 perc alatt!

Magyarország megújul

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg.





Köszönjük.
http://ujszechenyiterv.gov.hu/

http://magzrt.hu/

2016.09.16. 15:42 adamkukorica

Fejlődő küldetésünk

A legutóbbi tavaszi elvonuláson a küldetésünkön dolgoztunk. Azt találtuk, hogy az egy biztonságos közeg megteremtése, ahol egymásra találhat a munkát kínáló ajánlatkérő és a munkát vállaló szakember.

Ez remekül hangzik, ugye? Mi is nagyon örültünk neki. A bökkenő csak az, hogy az elkövetkező hónapokban a küldetés halvány gondolata sem merült fel senkiben. Egy beszélgetés sem folyt a témában és semmit nem csináltunk máshogy mint azelőtt. A küldetés csak egy felirat lett a falon.

Ezt nem hagyhattuk annyiban. Nyáron a hőségben ismét elvonultunk. Most a Balatonfelvidéken egy kis présház volt a célpontunk.

Újra arról beszélgettünk, hogy mi a JóSzaki küldetése. Miért jó a világnak, hogy a JóSzaki létezik?

2016-05-19_16_19_05.jpg

Első lépésben összeszedtünk történeteket, amik megmelengetik a szívünket. Az egyik kedvencünk ez lett:

“2 éve beépítettük a tetőteret, ismerős által ajánlott szakikat hívtunk, akik eljöttek, megnézték, - majd jövünk ha nem lesz eső és belefér az időnkbe - mondták. Ezt eljátszottuk 3-szor különböző szakikkal, míg végül folyt a víz a frissen lerakott parketta alá…
Majd a JóSzakin megkerestük Pivó Gyulát :)
1 óra alatt a elhárította a hibát, hozzátette, hogy lehet ez nem végleges a tető adottságai miatt, de hívjuk, ha újra beázunk, és jön. Még nem kellett hívni :) Ami a legmeglepőbb volt az egészben, hogy másnap visszatelefonált, hogy minden rendben, ugye nem ázunk be?”

Az üzleti életben néha találkozni azzal a nézettel, hogy minden üzleti ügylet során az egyik fél rosszabbul jár mint a másik. Ha te jól jártál, akkor én vagyok az, aki rosszul járt. Ez a nézet egy ki nem mondott ellentétet generál a két fél között.

tevsen.png

Azt vettük észre, hogy azok a történetek tetszettek a legjobban, ahol a szakember hozzáállása annyival jobb volt, mint amit az ügyfél várt, hogy ezen az ügyfél meglepődött.

Ha a szakember hozzáállása partneri, vagy más kifejezéssel nyertes-nyertes, az sokszor meglepő az embereknek. Ezt a következő ábra szemlélteti:

temegenvsproblema.png

Az éjszakába nyúló beszélgetések során egy új küldetés kristályosodott ki: Azt szeretnénk, hogy Magyarországon ez a partneri hozzáállás legyen az alap a szakemberek és a munkaadók között.

Egy olyan országot képzelünk el, ahol te, mint munkaadó megbízhatsz a szakemberben, ahol a szakember megbízhat benned, ahol érzed a gondoskodást és ahol a szakember érzi a megbecsülést.

Egy mondatban így fogalmaztuk meg:

Kölcsönös bizalmon és emberséges együttműködésen alapuló szakember kultúra építése Magyarországon.

jovokep.png

 

Hazajöttünk, de most a küldetésről való beszélgetés nem állt le. Elsőként azzal kezdtük, hogy vajon mi partnerként kezeljük egymást? Hogyan építünk partneri kultúrát, ha mi egymással nem partnerként bánunk? A döntéseinkben rendszeresen megkérdezzük egymástól, hogy vajon mi támogatja a partnerséget. A JóSzakin belül az új küldetés a régihez képest érezhető változást hozott. Más lett a JóSzaki hangulata, a küldetésünk iránytűvé vált.

Sok munka volt a küldetéssel eddig és sok munka van még vele, hiszen csak az út elején vagyunk, de már most megtérült a belefektetett energia. Reméljünk, a felületen és ügyfélszolgálaton keresztül kívülről is egyre érezhetőbb ez a partneri hozzáállás.

Te miből éreznéd, hogy partnerként vagy kezelve?

Írd le a véleményed kommentként alul!

Szólj hozzá!

2016.05.26. 13:49 dvdnam

FIGYELEM - Álbehajtó próbál tartozást behajtani a JóSzaki nevében

A héten többen is jeleztétek, hogy egy behajtó cégtől kaptatok hívást, amiben ránk, illetve felénk felhalmozott tartozásra hivatkoznak, majd behajtást helyeznek kilátásba.

A JóSzaki SEMMILYEN behajtó céggel nem áll kapcsolatban, tartozást - ahogy eddig sem - ezután sem hajtunk be ilyen módon.

Kérünk, ha téged is hívtak, akkor jelezd ezt nekünk a +3670 462 7007 telefonszámon vagy az info@joszaki.hu címen, hogy a szükséges lépéseket megtehessük!

Köszönjük az együttműködést!

Szólj hozzá!

2016.04.20. 22:54 NVhIldi

Kell két nap elvonulás

A JóSzakin dolgozó kollégák, fejlesztők, ügyfélszolgálatosok és tulajdonosok az év 363 napját különböző helyrajzi számon töltjük, nem egy helyről dolgozunk. A lendület fenntartásához és frissítéséhez azonban néha kell egy kis együtt gondolkodás.

2015. januárja után, idén kicsit később, tavasszal vonult el az egész csapat a Dunakanyar egyik eldugott településére és adta át magát a két napos közös gondolkodásnak és csapatépítésnek.

4-_mg_8201a.jpeg

dsc_0639.jpg

Bár a csapat nagy része már jó ideje együtt dolgozik, mégis voltak olyanok, akik személyesen még nem ismerték egymást, ezért egy bemutatkozással kezdtünk, majd számba vettük a mögöttünk álló év legfontosabb eseményeit, eredményeit a teljesség igénye nélkül. A virtuális telefonszámok bevezetését, az ügyfélszolgálat és fejlesztő csapat létszámának növekedését, a JóMeló szolgáltatás bevezetését és számos más kisebb-nagyobb változást.

Jó volt visszanézni az elmúlt évre, ami alatt sokat tudtunk fejlődni és a puszta számokon keresztül láthattuk azt, hogy mennyire elégedettek vagytok a munkánkkal. Tisztába kerültünk hiányosságainkkal is, amik segítenek minket abban, hogy a jövőben még jobbak lehessünk és még többet tehessünk a szakemberekért és az ajánlatkérőkért. A két nap folyamán sokszor elhangzott, hogy a JóSzaki erőssége többek között a kiemelkedően jó CSAPAT. Az uralkodó szemlélet a tenni akarás és a motiváció nélkül nem tartanánk itt és nem az elképzelt irányba haladnánk.

img_7226.JPG

dsc_0472.jpg

Újra megfogalmaztuk és tudatosítottuk magunkban a JóSzaki küldetését, ami nem más, mint egy BIZTONSÁGOS KÖZEG MEGTEREMTÉSE, ahol egymásra találhat a munkát kínáló ajánlatkérő és a munkát vállaló szakember.

Ahhoz, hogy ezt és a velünk szemben már kialakult elvárásokat teljesíteni tudjuk, éjszakába nyúlóan tártuk fel a hibáinkat, a veszélyeket és a megoldási javaslatainkat.img_7242.JPG

img_7280.JPG

A második nap még sok “meccset” és egyeztetést tartogatott, aminek a végére kialakult az, amiért mentünk: a terv 2016. második felére, ami tartalmaz új szolgáltatásokat, fejlesztéseket, illetve korábban már említett elemeket is, mint például a sávos kreditelszámolás bevezetését vagy az idáig elhanyagolt marketing eszközök használatát.

Alig várjuk, hogy megmutathassuk az eredményeket! Addig is jó munkát kívánunk nektek is, nekünk meg van! Hamarosan jelentkezünk!

petivel.jpg

dsc_0702.jpg

Szólj hozzá!

2016.02.25. 10:02 adamkukorica

Virtuális szám változások

Korábban hírt adtunk arról, hogy tárgyalunk egy másik telefon szolgáltatóval, mert szerettük volna elérni, hogy 500 kreditbe kerüljön egy virtuális szám.

Végeztünk is teszteket a rendszerükkel, de problémák merültek fel, ezért úgy döntöttünk, maradunk a régi szolgáltatónál. Így a számok továbbra is havi 1000 kreditbe fognak kerülni.

A próbaüzem során kiosztottunk 30-as számokat, amiket most visszavonunk. Ha te ilyen számot kaptál, akkor neked  70-es számot biztosítunk helyette, amit 1 hónapig kedvezményes áron, 500 kreditért vehetsz igénybe. Köszönjük, hogy részt vettél a tesztben.

A virtuális számokról bővebben itt olvashatsz: http://joszaki.hu/hivj-mobilon-info

Jó telefonálást!

Szólj hozzá!

2015.08.05. 13:35 dvdnam

Arany élete van most a klíma szerelőknek

Klímás megkeresések vs átlag hőmérséklet emelkedése c. dalunk és grafikonunk, küldjük minden kedves klíma szerelőnek és mindenkinek aki szereti :)

Ha végre itt a nyár, és meleg az idő,
Az ember klímásra vár, mert azért van itt hő,
Míg anyu vetkőzik, az apu ideges,
Mert olyan lassan készül el, hogy addigra este lesz.

u.i. Ez az utolsó sor a JóSzaki klímásaira persze nem igaz, de benne hagytuk az eredeti szerzők iránti tiszteletből

u.i.2. Minél rosszabb egy rím annál jobb

11828569_894717140564089_5290907978693220436_n.png

Szólj hozzá!