Gyors megoldást az ajánlatkérőnek!

2012. április 16. 12:07 - Tamas

Sokatok talán csak szakember oldalról ismeri a rendszert, érdemes belegondolnotok, hogy egy ajánlatkérő mit vár el tőlünk. 

A legfontosabb természetesen a gyors és pontos válasz. A rendszer korábbi verzióiban nem követtük olyan szinten az ajánlatkérések életét, mint ahogy most tesszük. Ezekben a hetekben olyan fejlesztésekkel foglalkozunk, amiknek a célja, hogy lehetőleg minden ajánlatkérő pár nap alatt választ kapjon a kérésére a rendszeren keresztül. 

Kivel dolgoztam?

Megnézzük kik azok akiknek még nyitott ajánlatkérése van, és rákérdezünk, hogy szeretnének-e újabb szakemberektől választ kérni. Ha igen, akkor ezt pár kattintással megtehetik, nem kell újra leírni a problémájukat. 

Érdemes tehát időben válaszolni, hogy titeket válasszon az ajánlatkérő, aki minél gyorsabban szeretné megoldani a problémáját.

A JóSzakit is akkor választják az ajánlatkérők, amikor a jó szakikat: ha gyorsan és pontosan küld válaszokat.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.