Korábbi posztunkban már írtunk az adatlapokról, hogy milyen nagy mértékben befolyásolják az ajánlatkérések számát. A téma fontossága miatt ismét visszatérünk erre: 4 lépésben mutatjuk meg, hogyan készíthetsz első osztályú profiloldalt, mire figyelj oda, hogy a látogatóid árajánlatot is kérjenek tőled. Szánj rá egy kis időt, megéri!
A közeljövőben fogunk még a témával foglalkozni: szeretnénk szemléltetni pár igazi átváltozást, és megírni, hogy milyen eredménye lett az átalakulásnak. Néhány adatlap átalakításában mi fogunk segítséget nyújtani, de egyúttal versenyt is hirdetünk: küldjétek be ilyen volt-ilyen lett, képernyőmentéssel dokumentált adatlap frissítéseiteket. A legjobbakat bemutatjuk!
1. Gyűjts értékeléseket! Ez nagyban befolyásolja a találati listán elfoglalt helyedet.
-
- Ha még új vagy a JóSzakin, kérd meg korábbi megrendelőidet, hogy adjanak visszajelzést munkáidról, szöveggel és értékeléssel. Ne csak egyetlen mondatot írjanak, már egy bekezdésnyi szöveg is csodákra képes.
- Ha a JóSzakin kapsz munkát, mindig kérj írásos visszajelzést az oldalra -- érteni fogják, hogy miért :)
- Ha még új vagy a JóSzakin, kérd meg korábbi megrendelőidet, hogy adjanak visszajelzést munkáidról, szöveggel és értékeléssel. Ne csak egyetlen mondatot írjanak, már egy bekezdésnyi szöveg is csodákra képes.
2. Nagyon fontos, hogy mit írsz magadról!
-
- Legyen a szöveg jól felépített, lényegre törő, indokold meg, miért érdemes téged választani, mutassad be korábbi munkáidat, életpályádat, szakmaválasztási motivációdat.
- Légy egyéniség, így tudod meggyőzni látogatóidat, hogy téged válasszanak!
- Ügyelj a helyesírásra!
3. Ellenőrizd profilképedet! A megrendelők számára ez az első benyomás rólad.
-
- lehetőleg téged, cégedet, vagy egy korábbi munkádat ábrázolja a kép,
- négyzetes alakú legyen,
- valamint, ha még mindig az iWiW-ről származó képed használod, érdemes lecserélni valami újra, olyanra, ami illik az adatlapodhoz.
Szerintünk ezek a profilképek lehetnének meggyőzőbbek is...
4. Tölts fel referencia képeket!
-
- Ha még nem töltöttél fel referencia képeket, ne habozz, mutasd meg látogatóidnak, hogy mivel foglalkozol, mihez értesz igazán, te mitől vagy JóSzaki.
Reméljük, hogy ez a kis útmutató meghozza a kedvedet, és a tavaszi érdeklődőket már takaros adatlappal várod.