Kiderült, hogy egyik szakinknak, Molnár László budapesti villanyszerelőnek 2 profilja is volt a rendszerben. Ez az ÁSZF alapján nem megengedett, töröltük is az egyiket, de érdekesnek találtuk a két profil adatai közötti jelentős különbséget.
Az egyik pörög, folyamatosan ellátja munkával a szakit, a másikon pedig senki nem kért ajánlatot. Vajon mi lehet ennek az oka? Nem kell messzire menni, már a találati listában való megjelenésük is beszédes:
Biztosan találtok pár nagy különbséget a kettő között, és érdemes ennek fényében átnézni a saját adataitokat is.
A tavalyi tavaszi cikkünkhöz hasonlóan összegyűjtöttük most is tapasztalatainkat, javaslatainkat. Ha szeretnétek, hogy többen válasszanak titeket, mindenképp olvassátok el ezeket a tanácsokat:
#1 Gyűjtsétek az értékeléseket!
Az értékelések nagyban befolyásolják a találati listán elfoglalt pozíciót - és a Google-höz hasonlóan itt is igaz a mondás: a találati lista második oldala a legjobb hely, ahol egy hullát elrejthetsz, mert azt soha senki nem nézi meg. A budapesti villanyszerelők között több mint 100 (!) hellyel volt hátrébb a gondozatlan profil!
De nem csak a pozíció miatt fontosak a vélemények. A látogatók döntése sokszor az első benyomáson és a bizalmon múlik. A szaki egyik profilján már 59-en írtak értékelést, 4.9 csillagos átlaggal. Ez és az ezért járó Minősített jószaki státusz sokkal bizalomkeltőbb, mint a 0 értékelés.
Kérjétek meg azokat, akiknek már dolgoztatok, hogy értékeljék a munkátokat! A legjobb, ha nem is csak egy mondatnyi véleményt írnak -- egy bekezdésnyi értelmes szöveg már csodákra képes.
#2 Legyetek hitelesek!
A saját nevetek és arcotok felvállalása is fontos a bizalomhoz. A rendszerünkben legtöbb munkát kapó szakiknál közös vonás, hogy
- a teljes nevüket kiírták, nem csak egy álnevet vagy egy céges szlogent.
- saját magukról tettek ki fényképet, ellentétben a sok szakinál látható céges logóval, karikatúrával, villanykörtével, bikinis nővel, stb.
#3 Mutatkozzatok be rendesen!
A találati listán is megjelenik a bemutatkozó szövegetek eleje, ezért nagyon fontos, hogy mit írtok bele. Legyen információdús, tartalmas a leírás, de próbáljátok a lényeget megragadni, mert a hosszú regényeket senki nem fogja végigolvasni.
#4 Tegyetek fel referencia képeket!
A munkátokat érdemes fényképeken keresztül is bemutatni, mert ezek még a szöveges tartalmaknál is többet mondhatnak rólatok. Tegyetek fel jó minőségű fotókat arról, amikre büszkék vagytok. A galériákat áttekinthetőbbé tehetitek, ha írtok minden képhez leírást, és raktok fel képeket az egyes szakmáitokhoz is külön-külön.
#5 Vegyétek fel a megfelelő szakmákat!
Adjátok meg adatlapotokon az összes olyan szakmát, amiben vállaltok munkát, mert így több sokkal több érdeklődő találhat rátok! Azért is hasznos átnézni a szakmáitok listját, hogy ne keressenek titeket olyan munkákkal, amik nem érdekelnek.
#6 Végül a lényeg
Most, hogy ezeket végigolvastátok, álljatok is neki az adatlapotok szépítésének! Hamar megtérülhet ez a pár perc időráfordítás!
Ha ezeknek köszönhetően egyre több ajánlatkérést kaptok, akkor majd a megbízások száma is növekedni fog, és ez még vonzóbbá fog tenni titeket az érdeklődők szemében, aminek köszönhetően még több ajánlatkérést kaptok... határ a csillagos ég :)
Itt éritek el a beállításokat: joszaki.hu/adatlap
Szabó Lajos 2014.04.10. 16:20:09
Érdekes a 2 kép és a hozzá való rész.
De mivel a jó szakin nem lehet közzé tenni cég nevet ezért szerintem valami nem ok.
De attól függetlenül nagyon jó a lószaki.hu
Tisztelettel Szabó Lajos Műszaki Shop.
dvdnam 2014.04.10. 17:25:04